donderdag 18 februari 2010

Shoot SugaRush

Natuurlijk moest de shoot van mijn collectie van SS 2009 opnieuw worden gedaan. Waarom? Zou je zeggen na het zien van mijn meesterwerk. Nou ik herinner me een zonnige dag ergens in 2009 (sorry ik heb geen datum, tijd of locatie, don't be nosey!) waarin ik in een enthousiaste bui bedacht: 'Joh! Die foto's maak ik lekker zelf!'. Mja, we hadden allemaal kunnen weten dat mijn poging als 'redelijk' zou worden bestempeld. Alleen mijn mams was super trots op het eindresultaat (alle moeders zijn dat verplicht. Ze tekenen bij je geboorte een document, nog voor het uitwerken van de ruggenprik, dat alles wat je kleine doet in de toekomst 'SUPER!' is). Dit document heeft onze Sandder natuurlijk nooit hoeven ondertekenen dus de uitkomst was onvermijdelijk, dit kón beter. Eerste opdracht van Meneer Lanen? In 1 dag 3 modellen zien te regelen. En ja! Aan het einde van mijn 'facebookdag' had ik ze te pakken, onze lieve Mirthe Marianne Apollonia Geerlings, Rose Leuwol en Marjolijn Lanen-de Vries. Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat het resultaat er mag zijn. We hadden niks anders verwacht van DD. Bij deze bedankt ik nogmaals al mijn modellen en niet te vergeten de welbekende Sandder Lanen.

Enjoy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten