vrijdag 26 februari 2010

Antoine Peters




Vandaag is het dan zover dé afspraak waar ik vol smart op heb gewacht. Antoine Peters (mijn stiekeme held) himself en sidekick komen langs. Ik heb vanochtend ook niks door me strot kunnen krijgen, al zegt dat niks, ontbijt eigenlijk nooit. Maar als ik ooit aan dit ochtendritueel was begonnen had er niks in gekund!

Heb niet veel voor kunnen bereiden, het is een vrijblijvende afspraak. Dat maakt me dus nog zenuwachtiger en krampachtiger! En dan ook nog 'the issue' van vele vrouwen, wat doe ik in godsnaam aan?! En maakt het enig verschil? Want als we allemaal even logisch nadenken kan het een mede-ontwerper weinig schelen wat er in jou kast hangt tenzij het iets bevat van henzelf. En tja, daar heeft mijn spaarvarkentje zeker niet op gerekend (stom beest). En sinds mijn eigen ontwerpjes wel erg heftig zijn voor een werkdag heb ik maar gekozen voor mijn oversized vest van Pa:nuu waar ik al jaren dol op ben ook al zijn de kleuren (net als mijn zielige rode pluk haar) al sinds de eerste was niet zo 'bright' als het ooit was geweest en mijn nieuwe SugaRush Cookie bracelet. Maar even terug waar het eigenlijk om gaat want ik dwaal wel heel ver af.

Antoine komt langs en ik zet mijn beste beentje dus voor.. Wish me luck! En de uitslag volgt snel ( en ook waar deze afspraak werkelijk om gaat, is natuurlijk wel vrijblijvend he).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten