dinsdag 2 maart 2010

Karl Goes BlaBla..




Het is niet dat ik niks te doen heb hoor, besteed op dit moment me tijd liever aan het volgende bericht.

Als je nog niet van de feesten van BlaBla hebt gehoord moet je toch wel even kijken waar je prioriteiten liggen hoor! Vorig weekend was er weer een topeditie van BlaBla in Studio 80, die ik heb gemist voor een avondje in de BitterZoet (ja I know, don't ask).

Voor Bla Bla Records heb ik niet zo lang geleden een ketting ontworpen zoals sommige weten, vanaf vorig weekend zijn ze geïntroduceerd in Studio 80. De kettingen bleken een groot succes te zijn, dus get yours now! Dan vergeef ik de mensen die nergens van wisten.

Onze fashionable Lindsay Adams en tevens de vrouw van DJ Daniël Sanchez (rand multi-musical talent) droeg deze ketting zoals het hoorde! En niet te vergeten mijn eigen zus Zuléma van Gom.

Wil je één van deze juweeltjes, neem dan even contact op met mij via de mail. Ze zijn wel echt supervet, en dan ben ik niet aan het overdrijven (al was dat wel een vak waar ik met vlag en wimpel voor ben geslaagd. Ow nee! Dat was assertiviteit cursus...). Anyway, check-ie-die-check it out!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten