dinsdag 9 maart 2010

Steven Shein




Dit is toch iets wat ik al een hele tijd voor mezelf wilde houden. Bedoel iedereen heeft wel een adresje die ze aan niemand kwijt willen (again gierigheid), zodat jij de enige bent die kan genieten van de 'exclusiviteit' van hetgeen waarover het nou werkelijk gaat. En ik ben er echt zo eentje, dat als iemand mij bijvoorbeeld vraagt waar ik die vette legging vandaan heb zeg:'Ooit gekregen van mijn moeder denk ik' (zonder te knipperen en weg te kijken, dé tekenen van een grote leugen). Maar ja op een gegeven moment houdt dit allemaal op, en wil je jou ontdekking delen met iedereen!

Dus bij deze wil ik Steven Shein even in de spotlight douwen. Een geweldige collectie van de meest toffe kettingen, ringen et cetera (mooi liefelijk woord is dat toch). Ik ben al een groot fan sinds ik mijn eerste exemplaar heb bemachtigd in Londen! Hopelijk delen jullie dit 'ik wil alles, en dan ook alles' gevoel met mij, na het bezoeken van zijn website.

Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten